Anmeldelsessystemet giver udfordringer
Vi hører jævnligt at anmeldelsessystemet ”driller” og vi har samlet lidt tips til at omgås dette Se mere her.
Vi hører jævnligt at anmeldelsessystemet ”driller” og vi har samlet lidt tips til at omgås dette.
Jeg modtager ikke en kode pr. mail
Vi oplever, at især mailadresser fra @rsyd.dk ikke altid modtager en mail med kode og anmeldelsesnummer. Oplever du dette, så prøv med en anden type mailadresse. Har du f.eks. en hotmail eller en gmail, så anvend denne. Den vil ikke overskrive din tidligere anmeldte mailadresse i vores system.
Du skal også kontakte regionens IT og bede dem fjerne "anmeldelse@drvk.dk" fra dit spamfilter.
Vil ikke gemme eller sende min anmeldelse
Brug Explorer eller Edge som browser, når du anmelder. Vi oplever desværre, at Chrome, Safari eller andre browsere giver problemer under anmeldelsen.
Sygehusklassifikations- og ICD-10 koder
Find disse her:
Ny udgave af "Klassifikation af sygdomme"
Sygehusafdelingsklassifikationskoder
Angiv seks nuller (000000) som kode for hhv. ICD-10 og sygehusklassifikation, hvis man ikke har en konkret kode at udfylde med her.
Kan ikke få lov til at angive start- og slutdato
Driller denne funktionalitet, kan du påføre denne oplysning på den kopi af anmeldelsen, som skal du skal indsende med forsøgsansvarliges underskrift.
Har ikke mit oprindelige anmeldelses nr. og kodeord
Du skal bruge dit projekts anmeldelsesnummer og kodeord, fra den indledende anmeldelse for at kunne lave en anmeldelse af en ændring (tillægsprotokol). Har du ikke længere disse, kan du få dem oplyst ved henvendelse til sekretariatet på komite@rsyd.dk