Skip til primært indhold

Anmeldelsessystemet giver udfordringer

Vi hører jævnligt at anmeldelsessystemet ”driller” og vi har samlet lidt tips til at omgås dette Se mere her.

Vi hører jævnligt at anmeldelsessystemet ”driller” og vi har samlet lidt tips til at omgås dette.

Jeg modtager ikke en kode pr. mail

Vi oplever at især mailadresserne fra @rsyd.dk ikke modtager en mail med kode og anmeldelsesnummer. Oplever du dette, så prøv med en anden type mailadresse. Har du f.eks. en hotmail eller gmail, så anvend denne. Den vil ikke overskrive din tidligere anmeldte mailadresse i vores system.

Du skal også kontakte regionens IT og bede dem fjerne "anmeldelse@drvk.dk" fra dit spamfilter.

Vil ikke gemme eller sende min anmeldelse

Brug Explorer som browser, når du anmelder. Vi oplever desværre, at Chrome, Safari eller andre browsere giver problemer under anmeldelsen. 

Sygehusklassifikations- og ICD-10 koder

Find disse her:

ICD- 10 koder

Ny udgave af "Klassifikation af sygdomme"

Sygehusafdelingsklassifikationskoder

Angiv seks nuller (000000) som kode for hhv. ICD-10 og sygehusklassifikation, hvis man ikke har en konkret kode at udfylde med her.

Har ikke mit oprindelige anmeldelses nr. og kodeord

Du skal bruge dit projekts anmeldelsesnummer og kodeord, fra den indledende anmeldelse for at kunne lave en anmeldelse af en ændring (tillægsprotokol). Har du ikke længere disse, kan du få dem oplyst ved henvendelse til sekretariatet på komite@rsyd.dk

 

APPFWU02V